Hiraa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benimde ilk gebeliğim yanlış anlamayın sezaryen ya da normal henüz karar vermiş değilim ama 19 haftalık olduğum için sezaryen doğumlar için göbek kalıyo vs gibi duyumlar var kadınlar arasında araştırdınız mı