Gamze2172 co2041 ayn bende öyle yapıyorm artık işte sezeryan olma normal ol kendını bıçak altına sokma felanda fılan kendı bildiğimi okurum
Hiraa co2041 Allahım ya ne kadar gerı kafalı ınsanlar var annelık nasıl doguracagınla ılgılı degıl nasıl buyutecegın ıle ılgılı banada neler dıyolar anne olmuylsun oyle yarım anne oluyosun diyen var 😂 he he dıyorum benım vucudum ıstedıgım gıbı cıkarırım dıyorum 😂😂 valla soylerım acımam
nur_bekir Hiraa 38 haftayı doldurduğunda doğum oluyor yani 38+6 yada tam 39 da ben 23 haftaligim doktorum gün verdi şimdiden
nur_bekir co2041 hic kimseye bakma valla canım sen dogirucaksin sen kendini hazır hissetmezsen zor oluyor ben öyle oldum sanci bile çektim 14 saat ama hazır değildim doktorum sen psikolojik olarak bu doğumu kabul etmiyorsun zorunlu sezeryan yapıcam dedi hicte pişman olmadım simdi 2 sezeryanimi olucam
Gunes_han Hiraa 36+5 haftalığım haftaya Çarşamba gününü belirleyelim dedi.Bir heyecan ,panik,korku,mutluluk hepsini yaşıyorum😬
Hiraa Gunes_han ayy rabbım yardımcın olsun canım ama şöyle düşin kurtulacaksın bebısıne kavusacaksın ne guzel 😍😍
Huzurmelegim_28 Hiraa enson gittigimde 30 haftadaydık 39 da alırız dedi devletyeki doktorum haftaya kontrolüm var tam tarih verir heraldee