Fatosef Esraali valla bazen tutunca çok pis yanıyor özellikle çiğ sarımsak soğan tuketmemek gerekli. Ne şurup ne bisey fayda etmiyor. İki gün mide yanması yaşadığımı biliyorum. Şurup ise yaramazsa elma yemeyi dene. Bolca su ic faydası oluyor az buçuk.
Seda_nrr Esraali tatlı hiç yememek gerekiyor diye biliyorum.Benim hamilelikten öncede vardı hamilelikte daha çok arttı asitli şeyler poğaça börek soğan tatlı bunlar aşırı derecede çoğaltıyor yanmayı..Bir çay kaşığı karbonatı yarım çay bardağı suda iyice karıştırıp içiyorum her gün değil ama dayanılmaz olduğunda çok işe yarıyor su soğuk olursa daha iyi oluyor denemenizi tavsiye ederim :) annem bende hamileyken çok içmiş bende şimdi içiyorum bi yan etkisi olmadı :)
Esraali MLB 11-15 hafta araları kullandım progestan simdi 28+5günlüğğz innate ve fertamir kullanıyorum rennie ek olarak verdi o da yaramadı hiç
merve1212- Tatlı yeme isteğinizi anlıyorum ağızda sürekli iğrenç bir tat olduğu için yiyince daha iyi olacak sanıp ısrarla yeniliyor ama birkaç dakikalık ahatlama oluyor, sonra daha beter yapıyor tatlı 😔😔
Seda_nrr Alwayshope maden suyuda doktorum en fazla günde iki tane dedi bana 🤷🏼♀️ Yoksa bir kasa içerim mesela 😂😂
Mrc34 Esraali geçmiş olsun son kontrolde rennie nin yanında gaviscon da verdi Dr bana günde 4 kez rennie 4 kez gaviscon içiyorum anca toparladım
Heather Esraali tatlo arttırıyor benim yanmamı, hele o rennie varya şurubunu kullanıyorum daha onu içerken öğürüyorum. Kuru ekmek bastırıyıdu, artık o da kar etmiyor.
Glbnpk Esraali Batıl ya hiç alakası yok. Bizimkiler de diyor. Belki saçlı doğar da yanmayla alakası yok. 😅
Rose91 Esraali#15966784 benimde uykularim haram gunduz biseyim yok gel gelelim uyumaya midem deliniyor uykusuzlktan agliyorum sabah 7 de işe gidiyorum perisanim.. naptiysam olmadii…