Esraali canım tatlı yiyerek en başta yanlış yapmışsın sen ateşe odun atmışsın 😂 ben 25. Haftada başladım şu an 35 olduk daha 3-4 gündür yok çok şükür bu 10 hafta içerisinde ne çektim bir ben bilirim. Ben sana tavsiyelerimi söylüyim yemeğini erken yiceksin 19.00 dan sonra akşam yemeği bırakma. Yemekten sonra en az 2-3 saat uzanma. Baharatlı salçalı acılı asitli şeyler tüketme. Ve sade maden suyu iç ben bi ara bir gün içerisinde 4 tane içtiğimi biliyorum. Ve geçenlerde buldum bunu miden yandığı zaman yatarken kafanı geriye atarak yat geçiriyor 😂