Esra-m- canserko merhaba. Dün bende de öyle oldu sarı olduğu için nişan değildir dedim. Gece sancim oldu uyumadim hic şuan evdeyim. Nişan mıydı acaba ilk gebeliğim 38+4 :(
canserko Esra-m- bir gidin bence bebek strese de girebilir. Ben durumu izah edince direk alttan mıayene ettiler ki 35-1 dim sizin doğum vaktiniz de gelmiş
Gizemci Busra0710 herkes farklı yaşıyor farklı anlatıyor bende ilk defa olucam tedirginim o yüzden 🥺 bide çatı muayenesinden sonra kanama ya da nişan kesin oluyor mu yani doğumumu tetikliyor. Doktor bana 37 de yapacak ama erken olmaz mı
Busra0710 Gizemci şöyle söyleyim canım, ben 39 3 te oldum muayane. Doktor bilerek çok ileri gidecem ki orayı uyarayım, başlasın süreç dedi. Bilerek lekeledi diyeyim yani, daha ileri gitmese lekelemede olmaz. Ondan sonrasında az az lekeler oldu bende.