Busra0710 öerhaba gecen cuma nişan gelmesi ile 35+1 de aynı gün sezeryana alındım.
burada nişan olabilir mi diye baslık actıgımda %99 kanlı olması gerektiğini söyledi ancak öyle değilmiş, bende öyle değil biliyordum 3-4 saat sonra da dogumum oldu:)
bildiğiniz pıhtılı kanın krem rengi hali geldi bende bir yemek kaşıgı dolusu kadar
balgam gibi diyerekte tasvirleyelir"z