Eymen-ss Aslında benimde kasılmalarım var nst de hafiften kasılmalarım bile gözüktü yinede yapma gereğinde bulunmadı bana sorarsanız banada biraz geç geldi ama ne kadar erken bakarsam o kadar gelişini tetiklemiş olurum o yüzfen 38 veya 39 da yapacağım dedi. Hatta isteğe bağlı sezeryanı bile 39.haftada yaptığını söyledi bence isteğe bağlı sezeryan içinde 39.hafta geç bir hafta ama 😂💁🏻♀️