Morzambak Asiyes evet ben de çok kötüydüm . 7. Haftada başladım şu an 10. Haftadayım . Hanımlar kendine eziyet etmesin kullansın 😂
Cicek08 Morzambak genel olarak ilaca karşıyım yani ne kadar da iyi gelse böbreklere vs. zarar ne bileyim hep öyle inandirmisim kendimi. Şimdi bunu da içemiyorum yani zararlı bir şey olsa tabiki doktor onermez ama yine de içemiyorum o mantığı kafamdan atamiyorum 😂🤷🏻♀️
Morzambak Cicek08 ben kullandığım halde bulantı çekiyorum hala. Ama ilk hali çekilir gibi değildi 😥 görüş meselesi tabi siz bilirsiniz 😊
AlyaEkmen_ 10+4 den selamlar 🙈bizim mide bulantılarımız 5.haftada kusmalarımız 6 haftada başladı 😓9. hafta kusmalar kesildi derken 2 gündür tekrar başladı kusmalar 🙄herşeyden tiksinir oldum 🙊
Morzambak ikincim253 ay evet bu bende de var 😂 canım habire bir şey istiyor şöyle yiyeyim böyle yiyeyim diye düşünüyorum ama istediğim yerken hayal ettiğim zevki alamıyorum 😂 değişik bir his
Mrymm93 babyackgz bende kullaniyorum ama yine herseyi duzgun yiyemiyorum birde cok uyku yapıyor bilemiyorum ☹
Cidella Sevval0811 benim de 9+6 . Mide ekşimesi var yemeklerden keyif alamıyorum. Doktorum prilam verdi onu kullanıyorum günde 2 kez. Bir de akıntım var kahverengi onun için de progestan ilaç verdi onu da fitil olarak kullanıyorum. İnşallah bir an önce geçer ikisi de ☺️☺️ doğum da 29 Ocak görünüyor
Meleginannesiii 9+5 im bende herseye karşı koku hassasiyeti basladi hala da geçmedi 1 aydir yumurta sucuk benzeri şeyler yiyemiyorum baş dönme ve halsizlik had safha da bide duygusalim 😂😂 biri kotu bisey demesede sanki alınıyorum ben böyle değildim 🤭