Lina5 11+6 herşeyden tiksinme hala devam ediyor insanın canı hiç mi bişey istemez. Hamile kalmadan önce herşeyi yiyen ben artık yiyemiyorum çıt kırıldım bişey oldum. Ayrıca idrar yolu enfeksiyonum var inşallah bi an önce geçer
ikincim253 Sevval0811 10+5 🥰 10. Haftaya kadar hep korku ile geldim acaba midem bulanacak mı die 😄 ilk gebeliğimde çektiğim için hali ile ondan kalma bi korku var 😃 ama çok şükür olmadı 🥰 belirtiler neler miii aşırı halsizlik bide şişkinlik yemek istediğim çok şey var ama yiyemiyorum ama bulantı olmasın da bunlara katlanırım diyorum 😂
Morzambak ikincim253 ay evet bu bende de var 😂 canım habire bir şey istiyor şöyle yiyeyim böyle yiyeyim diye düşünüyorum ama istediğim yerken hayal ettiğim zevki alamıyorum 😂 değişik bir his
babyackgz Sevval0811 9+0 ile merhaba 🙋🏼♀️🤰🏼 başlarda kasık ağrım ve çok bulantım oluyordu kasık ağrım ara ara devam ediyor bulantım içinde ilaç kullanıyorum
babyackgz Ozumdagg bende limonlu kek 🍰 karnımı onunla doyurdum birkaç gün 🤭 şimdi söyleyince canım yine istedi 😍
deno1 Sevval0811 hiçbir belirtim yok rahat geviyor ccok şükür sadece arada geliyor bi anda oda yarım saat ağrım oluyor duruyor aslında çok korkuyorum ama yapcak birsey yok Allaha emanet
Mrymm93 Sevval0811 bende 9+2 yim ve bulanyilarim cok fazla. Bi gunum bi gunumu tutmuyo bugun Cok kötüyüm birsey yiyemiyorum hep lokma bisiler atmaya calisiyorum bulanmasin diye ama doru duzgun yemeden gecmez yemeyede takat yok mide yok ☹allah yardimcimiz olsun insallah tez zamanda gecsin
Sevval0811 Mrymm93 gerçekten bulantı günlük yaşamı etkileyen bir durum Allah tez zamanda geçirsin inşallah
Melakya Sevval0811 9 haftalıgm bugun ılk defa sabah ksutum 2 adet patetes yedıms adece onun uzerıne kızım var onda cok rahattım bakalım bu neden boyle🤪🥰
Asiyes Sevval0811 9 . Haftadan selamlar , 6 hafta başlayan bulantılar devam ama doktorum prilam verdi mucizevi lütfen danışın çok rahatlatır hep elim cacıkta:) soğuk ayranda rahatlatıyor leblebi vs tüketin rahatlarsınız bende kalp atışını dün duydum :)
Morzambak Asiyes evet ben de çok kötüydüm . 7. Haftada başladım şu an 10. Haftadayım . Hanımlar kendine eziyet etmesin kullansın 😂
Avokadoo Bugun tam 11 olduk 🥰 Dun doktorumdan ilac istedim az kaldi dedi vermedi. Tum gun bulanti ve kusmaktan cok skildim artk 😔
Cicek08 Morzambak genel olarak ilaca karşıyım yani ne kadar da iyi gelse böbreklere vs. zarar ne bileyim hep öyle inandirmisim kendimi. Şimdi bunu da içemiyorum yani zararlı bir şey olsa tabiki doktor onermez ama yine de içemiyorum o mantığı kafamdan atamiyorum 😂🤷🏻♀️