Kızlar merhaba, bir arkadaşım yumurtlama gününü değerlendirdi, bugün 17. Günü ve hala adet olmadı . Bugün kan verdi değeri 0.100 .. ben kesin hamile gözüyle bakıyordum kan verene kadar başına gelen var mı gebe olabilir mi ya da bir sıkıntı mı var bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi 🙏🏻