Ebru2432 Shrylmzzz ins bende 3 gun kala yapmıştım su ucuz resti çıkmadı bugun de adet olmam lazım ama ded8gin gibi sadece akintim var bilmiyorum sadece evde ovulasyon testi var 2 tane yapsam ondan anlamıyim acaba
Ebru2432 Shrylmzzz korkuyorum ya çıkmazsa diye sen bunu ucuz test ilemi yaptin benin cunku 2 gun gecikyigi de oluyor neyse aksam yaparım ovulasyon testini bakalim senin için de hayurlisi olsun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
GulcanDongel Shrylmzzz ay snek hatırlıyorum 😊bu ay oldu inşallah çok sevindim senin adına. Kan ver bence değerine göre artış var mı yok mu bakarsın iki gün arayla tekrar verirsin.
Shrylmzzz Ebru2432 çok teşekkür ederim canım inşallah vardır pozitif çıkar seninde umudunu kaybetme❤️🤲
GulcanDongel Shrylmzzz mutlaka ver canım bence hamilesin😊 Canım. Ben hamileyim senin için bu ay oldu demek istedim🥰 20 haftalığım 😇
Shrylmzzz GulcanDongel maşallah canım bebilin kucağına sağlıcakla al canım 🤲🌸sağlıkla gelsin inşallah🙏