Nvkdkdkd çok haklısınız. Anne memesine en yakın biberon diyerek satıyorlar ama nette görmüştüm biberonun içine su koyup ters tuttuğunuzda hiç bir şey yapmasanız dahi su şakır şakır akıyor. Bu durumda çocuk emmek için hiç bir çaba harcamamış olacak. Bende almıştım 2 tane biberon ama öyle olduğunu görünce tercihim kaşık biberon oldu. Biberonu 15-20 günden sonra belki veririm.