Çoğu kişi avent philips pp natural biberon önerdi banada daha almadım ama onu almayı düşünüyorum anne memesi şeklinde olduğu için biberon kullanılsa bile memeyi bırakmıyormuş bebek.ayrıca alan kişiler bence cam değil pp natural seçmeli ilk etapta siz tutuyorsunuz ama ilerde büyüyüp kavramaya başladığında kendi suyunu ve mamasını yerken taşımakta zorlanmaz ve kırılma riski olmaz 🤗