litha ben de aynı kafadayım sadece sizden daha önce cesaret edebildim aslında bi önceki sene niyetlendim doktorun biri cahil insan çok sen cahillik etme aşıyı bekle falan diye konuştu benimle, çıkacak yakında haberi geldi falan sonra daha beter olur falan korkuttu ondan tee kaç ay sonra aşı çıktı üstüne de bak sıra daha yeni geldi o zaman dinlemeyip hamile kalsam yarı yaşını geçmişti bebek keşke dinlemeseydim diyorum şimdi, velhasıl hepsi üst üste gelince ben de artık zaman kaybetmek istemiyorum, hakkımızda hayırlısı olsun