litha tamamen senin kararın aşı olma desek hamileyken Allah korusun bi korona olsan! Korona bitiyor gibi ama bilemiyoruz ki, benim kronik hastalığım var o yüzden oldum aşı , korktum çünkü, bebek olayınıda daha ertelemek istemedim, hem gebelikte korona olursam aşı korur dedim valla ne bileyim Allah’a emanetiz, çok korkuyorsan sinovac ol klasik aşı diyorlar ben pişmanım aslında keşke sinovac olsaydım. Eşime aşı çıktı yaptırmıyor sen bi hamile kal bu sefer sağlıklı şekilde ondan sonra olayım bişey varsa aşı da ben sağlam olayım bari diyor 🙈