EmrahAyeKaplan bende koymam cammm zaten esimede dedim bide esimin eski sevglsnn ismi asla koymammm kaynanm istedgi kadar ruyasnda görsun dursun cocgn annesi benm ona dusmez bide niye baskasi degilde kaynanmzn ruyasna giryo acaba ben inanmyrm artk ismi koymamz icin yapyo bence