EmrahAyeKaplan canım sonuna kadar haklısın kendin diret çocuğunun ismini koymakta saygıyı önce kusura bakmasın da büyükelr göstersin biz bu kadar sancıydı mide bulantısıydı çekiyoruz ismi koymak anneye düşer
Son zamanlarda farkındamısınız kız tarafı karışmıyor kız annesi babası erkek ailesine noluyosa önce sağlıklı olsun bebek diye dua edip büyüklük yapıcaklarına yok rüyamda gördüm yok babamın dedemin ismi olsun benim eltimin çocuğunun ismini habersiz gidip koymuşlar evde eşiyle farklı isim düşünmesine rağmen kızın lohusalığı burnundan gelmiş mahkeme kararıyla değiştirdiler ismini bu reddeye getirmeseler ne güzel olacak bende şimdiden tepkimi koydum alınan alınsın kırılan kırılsın