Minikmucize1 Kızlar kontrole gidiyorum dua edermisiniz herşey yolunda olsun önceden kayıplarım olduğu için çok tedirginim korkuyorum rabbim korkularımı boşa çıkartsın inşallah sizlerde dua ederseniz çok mutlu olurum❤
Dilekcnkn Minikmucize1 Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıkla kucağına aldığın günleride göstersin inşallah 🤲🏻🌸
betlkrkmaz Minikmucize1 Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip eder İnşallah 🙏🏻 Benim de ilk gebeliğim düşük oldu bu 2. Gebelik bende ne zaman hastaneye gitsem ultrasona girene kadar ayaklarım titriyor olumsuz birşey duyacağım diye
Linam6868 Minikmucize1 Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin insaAllah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insaAllah
Minikmucize1 Dilekcnkn devlet hastanesi ultrasona girdim kalp atışını aldı ama zayıf geliyo dedi ama biz duyduk güm güm geliyodu ses neden böyle oldu anlamadım detaylıya yolladı korkuyorum
Minikmucize1 betlkrkmaz 10 haftalık ilk girdik güm güm duyduk sonra zayıf geliyo dedi sonra detaylıya yolladı oda net alamıyorum dedi kağıdada öyle yazdılar
betlkrkmaz Minikmucize1 aslında 10. Haftada duyulur ben 8 haftada duydum belki haftasına göre geridedir bebek kötü düşünmeyin çok az bile olsa kalbi atıyor sonuçta kan uyuşmazlığı var mı eşinizle sizin aranız da
Minikmucize1 Dilekcnkn 10 haftalık kalp ataşı aldık ama zayıf alıyorum dedi ama ilk açtığında baya resmen takır takır duyduk sonra detaylıya yolladı oda zayıf geliyo dedi devlet hastanesi şimdi araştırmaya sevk etti sana orda bakılması lazım dedi çok korkuyorum gene kürtaj falan diycekler diye her sevincim yarıda kalıyo
Minikmucize1 betlkrkmaz daha öncede duyduk sıkıntı yoktu bugünde aldı ama zayıf geliyo dedi belki cihazlarındandır 😔
betlkrkmaz Minikmucize1 doğrudur siz içinizi ferah tutun şimdi teklonoji gelişti benim 2. Gebeliğimde düşük oluyordu hastaneye yatırdılar 1 hafta ilaçlarla serumlarla durdu bebeğim şimdi çok sağlıklı Allah’a şükürler olsun korkmayın Allahtan umut kesilmez 🙏🏻♥️
Minikmucize1 betlkrkmaz daha önce başka hastaneye gittim buda başka bi hastane diğerinde bi sıkıntı yoktu bunda zayıf dedi illa bisey olcak diye bisey yok bide oraya görün dedi bilmiyorum ne olucak sonumuz sadece tekrar aynı acıyı yaşamaktan çok korkuyorum 3 kez yaşadım psikolojim çok bozuldu gerçekten
betlkrkmaz Minikmucize1 seni çok iyi anlıyorum psikolojik olarak gerçekten çok zor Allah yardımcın olsun güzel haberlerle dönersin inşallah evine ♥️
Minikmucize1 betlkrkmaz evet çöktüm resmen bu konuda inşallah bu hastane normal der buda zayıf derse ne olcak onu düşünüyorum kalp atışı var ama zayıf alıcaklarmı ozaman