Ruyasusam sclzn Ve 2. Trimester i özlüyorum gerçekten son 3 ayın stresi daha zormuş erken doğum riski, ağırlaşma, uyku problemleri derken.. sayılı gün inşallah bebislerimizle sagsaglim atlatırız 🙏
Ozge98 sclzn 37.haftamdayım zaten hamileliğimin başından beri bulantım devam ediyordu şimdi bir de nefes darlığı , ağrılar , ödemler , mide yanması eklendi her gün inşallah bugün doğururum diye uyanıyorum 🤣
sclzn Ozge98 😂😂😂 saglıkla dogur insallah zaten zaman gecmiyor birde böyle sancılı süreç hiç gecmiyor 🤷🏻♀️😅
Ozge98 sclzn Amiin inşaallah sağlıkla alalım kucağımıza 🙈 9 ay bana 9 yıl gibi geldi 😅 bir daha çocuk mu asla diyorum 🤣
2sy sclzn ben 30.haftada anca kendime gelebiliyorum insanlar 28 30dan sonra rahatsizlanmaya basliyor. Kismet resmen bunyeye bagli ama ben her turlu hamileligin ilk 5 ayindansa son haftalari bile tercih ederim. Hicbisey kusma bulanti ilac kullanımı butun gun yatip dumduz tavana bakmak kadar kotu olamaz bence :)