rosatue sclzn 32. Hafta itibariyle sanırım bende de hamilelik balayı bitti 😅 gebeliğimin başında bulanmayan midem artık bulanıyor. Doktor reflüden olduğunu söyledi. Uyumak da haliyle zorlaştı. Az kaldı o şekilde motive olalım
Tarkan rosatue mjde bulantisi icin yastigini yukselt dedi dr bana sende dene belkinise yarar sogut sut te anlik seni rahatlatir gaviskon ve rene diye surjplar dr sor yanmalara bulantilara i geliyo
rosatue turkankrbyk yorumunuzu görmeden ben de 32. Hafta itibariyle yazmıştım. Hamilelikte bir hafta diğer haftadan bambaşka gerçekten ben de yoğun bir değişim hissettim o haftada
gulin-35 sclzn hosgeldın acılar bolumune 😀bende aynı oldum sımdıye kadar bısey yoktu son aylar kabusa dondu benımde ılk zamanlar yasamadıgım zorlukları yasıyorum 😀🙄agrı halsızlık kabızlık yorgunluk koku hassasıyetı
sclzn gulin-35 yaaa 😬😅 ah Allahım birde kabızlık gelirse mahvolurum herhalde vallahi hayırlısı bakalım nolcak bebişler nazlı yoruyor ☺️☺️😅
sclzn miraclemomm ah evet Allahım insallah insallah 🥰🥰 düsünmek bile cok güzel yasatsın insallah Allahım 🤍
sclzn Ozumdagg her zaman ayrı güzel aslında ama işte değerini bilmiyoruz sanırım 🙂korkma belki de seninki cook rahat gecer insallah ☺️
Deletedmom23234 sclzn 2. Trimester bir bende ters tepti galiba 😂 1,2,3 farketmeksizin hamileliği dolu dolu yaşıyorum 🥴
sclzn Deletedmom23234 evet benimde 9 ay boyunca her zorlugu dolu dolu yasayan arkadaslarım oldu Allah yardımcın olsun 😔💐
mothers_baby2021 İlk 3 ay hiç mide bulantısı ve mide yanması yaşamadım. Ama 3.dönemde mide yanmaları felaketti yani. Arada iştahsızlık oluyor .36+3 olduk bakalım sağlıkla kucağımıza alalım miniklerimizi🙏🏻
Prlkelif sclzn çok şükür ben hala rahatım gece gündüz yediğim tekmeler dışında sorunum yok son 80 günüm kaldı