Alp-2806 Zynpasr65 benim ağrılar yumurtlama döneminden beri vardı 🤷 elimde testte vardı yapim bi dedim çıktı adetime 3 gün kala
Alp-2806 Bsrahb folik zaten kullanıyorum da corasprin bana da yazar mı bilmiyorum o yüzden hemen gitmelimiyim 1 buçuk hafta gitsem o zaman verse sorun olur mu tereddütteyim
GulcanDongel Zynpasr65 hamile olduğumu bilmiyordum adete 1 hafta kala karnım da çok ağrı oluyordu kramp giriyordu o zaman yerleşiyormuş, adetim bir gün geçince test yaptım çıktı.