Benimde 6 haftalıkkken 5.843 çıkmıştı doktor 2,5un altına düşmesi gerekiyor deyip 50 mcg hap verdi bende çok korkup endişelenmiştim ama hapı kullandım 15 gün sonra kan verdim 1.501 çıktı ilacı kullanınca düşürüyor sıkıntı olmuyor çok şükür , ama doktor ilaca devam etmemi söyledi niyeyse