Kızlar 15 haftalık gebeyim başından beri tsh yüksekliğim vardı 6,8 den 2,6 ya düştü dozu 75 mg a çıkardı doktor bu ayda kan verdim ama değerim aynı kalmış :( bebeğin beyin gelişimiyle ilgili bir sıkıntı olur mu çok endişelendim doktorda korkutmamak için bişey demiyor hep dozu yükselticez diyor bu durumda olan var mı?