Bence riskli bi gebelikse git yoksa gerek yok canım ya doğum anına kadar ebeler ilgileniyo doktor bi çıkarken aa hoşgeldin yapıp gidiyo 😄bende özele gidiyorumda o kadar değil 3500 falan normal 4750 sezeryan. daha fazlası durumumuz olmasına rağmen çok gelir başka eksiklerimi alırım 🤷🏻♀️