Kızlar 32+2 haftalık hamileyim bu ikinci doğumum olacak, ilk doğumumu yaptıran doktoruma gidiyorum yine. Doktorumdan çok memnunum ama doğum ücreti çok artmış öncesinde de konuşmamıştık ücreti. Eşim illa doktorunu değiş çok pahalı diyor bende son ayımdayım başka doktora nasıl gideyim güveneyim diyorum.. Allah aşkına siz doğum ücreti ne kadar vereceksiniz?