Gokyz123 Minikmucize1 evet ya 3 gündür başımda ağrı oluyor. Geçiyor sonra bi daha başlıyor anlam verememiştim. Hamilelikten mi diye düşünüyordum bende. Normalmiş demekki 🥰
Gokyz123 Minikmucize1 aaaaaa çok geçmiş olsun içini ferah tut hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. Haberdar et olur mu ? Gittin mi doktora naptın diye
Kivircikk Sultann1603 bı biz öyleyiz sanıyorduk 🤣 boşuna lazere para vermişim ben şuan eşimin göbeğinden farkım yok gitikce daha da çoğalıyor göbeğimde ki tüyler yada kıllar mi demem gerekir 🤣🤣
Sultann1603 Kivircikk aman bizi beğenen zaten bu şekilde beğendi hem önceden yoktuki smdi ckti yani napalm azcık idare etsinler dalga geciyo geçip otursunlar😅
Minikmucize1 Gokyz123 araştırmaya geçtim ordan oda dediki kalp atışı olmasa bile 2 hafta beklenir bebeğe şans verilir senin şuan kanaman yok düşük yapmıyosun acilden ne diye alıcam seni dedi sadece zayıf yazılmış bazen olabiliyo böyle dedi çıktık şimdi özele gidiyoruz işte bakalım
hepoyleolurzaten Minikmucize1 ben hamileliğimin başındayken arkadaşım söylemişti göbeğinde tüylenme olabilir sakın dokunma çünkü doğumdan sonra dökülecek dedi 😊
CansuDRY Minikmucize1 İki hamileliğimde de oldu. Hatta benim göbeğimin her yeri tüylendi. Doğumdan sonra hemen döküldüler.
Mucize_ Ben hamile kalmadan önce alıyordum sonra lazer Makinesi almiştm onu kullandım inceldi. Gebelikte yine oldu 2 kez ağda ile aldım kendim. Gebelikte daha koyu ve kalın oldu .
Sdacbc Minikmucize1 göbektede var benim hatta sakallarım bile çıktı 😂😂😂 2 3 tane uzun uzun siyah kıl çenemin altında
emiras59 Minikmucize1 çizgi olarak değil de tüm göbeğim tüylendi :( almıştım ağdayla doktorum kızdı doğumdan sonra dökülecek alma bunları dedi çünkü benek benek olmuştu
Kivircikk Sultann1603 haha doğru o işin esprisi tabikide ama Allah razı olsun eşimden kolumu bile almaya mecalim kalmıyor artık kendi yapıyor agdami🤣