Seda_nrr bende ara ara oluyordu çok olmuyordu ama olunca da baya ağrı yapıyordu özellikle sol bacagimi çekemiyordum halbuki bende magnezyum eksik olmadifi halde yeterince fazlaydı ama yine de oluyordu çok şükür kullanınca geçti ben genellikle temiz yapinca yada çok yol yürüyünce oluyordu