Serpiltsn beypazarı , içindeki sodyum miktarı kızılaya göre daha az. Yani tuz olarak daha iyi fazla tuz da ödem yapıyor. Ancak her beden farklıdır ben beslenmeme çok dikkat ettim, düzenli ve sağlıklı yedim egzersiz yaptım kramp kasılma vs yaşamadım hiç. Decavit kullandım . Eğer siz yaşıyorsanız kullanın.