Ys35 benim refekatcim 3 kisi kaldi ozel oda tuttuk esim annem ve kayinvalidem kaldilar yanimda annemle kayinvalidem bebegimize bakti esimde bana yardimci oldu 😃iki kisi bir bebegemi baktilar derseniz kayinvalidem biraz korkuyor uzerini degistirirken gazini alirken falan 3 cocuj büyüttüm hala korkuyorum bi zarar veririm diye diyor kayinvalidem 13 saatlik yoldan geldi torunu icin annemde kalmak isteyince 3 kisi kaldilar