Boncugummmm ben düşük yaptıktan bi kaö gün sonra yaptırdım bu testleri bendede bağışıklık gen pıhtılaşma hepsine bakıldı ben özele gidiyodum ordaki doktor liste yaptı verdi bize mart ayında yaptırdım mayıs 18 de mi ne sonuçları almaya gittik adet olmadığımı söyledim gebelik bakıldı 20 mayısta kan sonucum çıkmıştı şoka girdik hatta çünkü korunmasız sadece iki kez ilişki olmuştu ve normalde kolay hamile kalamıyorum şuan 10+3 yarın kontrol var kötü bişey duyucam korkusu bastı iki gündür ne uyku var ne bişey bide baş ağrısı tuttu stresten sanırım