Geçmiş olsun.. 8 haftalık kayiptan sonra Tip fakültesi araştırma hastanesinde doçent doktor kürtajımı yaptı.. O doktora genetik test yaptirmak istediğimizi söyledik.. O da ilk kayipta yapilmayabilir ama dilekçe yazalım dedi.. kardeşlerimde de pıhtılaşma oldugu için kabul edildi talebimiz ve yapıldı, aynı hastanenin Tıbbi Genetik bölümünde..