Taze_gebe Sema-2021 ilk ay tatlı tamamen yasaktı. Meyve olarak muz gibi şeker oranı yüksek olanlar, kuru incir vs yasaktı. Her öğünde yoğurt/ayran ve salata mutlaka vardı. Sebze yemekleri ölçü olarak 6 yk. Pilav varsa ekmek yok. ay meyveler serbest kaldı, meyveyi kahvaltı ve öğle yemeği sonrasındaki ara öğünlerde yiyordum, yanında çiğ ceviz badem veya fındık ile.( Şekerini dengelemek için sütle de olur) ay haftada bir sütlü tatlı hakkı verdi. Hakkımı Dondurmadan yana kullanıyordum. Tam buğday unu ile evde yapılmış pizza (1dilim), kahvaltıda 2 poğaça hakkım vardı.
Sema-2021 Taze_gebe teşekkürler acaba bende mi yapsam benim doktor hiç bişey demedi ama sorun doktorda olabilir mi
Taze_gebe Sema-2021 yani ben diyete başta şeker için başlamıştım ya su için de doktor öyle dedi yani şekerin düştü devam ediceksin mecbur, su için ekstra yapabileceğin bir şey yok (yani bir ilaç vs yok çünkü bunun tek sebebi kilo şeker vs değildir dedi) ama sen diyete devam yürüyüşe devam dedi. İşe yaradı yani su için olmasa da diyete devam edecektim şeker yüzünden. İşin özü hiç kilo almasan da şekerin olmasa da suyun fazla olabiliyormuş
Annecibebekler ipek2017 hamur işi, ekmek, makarna vb şeylerden uzak durun, ben şeker yükleme yaptırdım temiz çıktı, sonra suyun fazla denildi, yukarıda saydıklarımdan uzak durdum 2 haftada düzeldi.
Taze_gebe Sema-2021 şu an 38/2 normal için bekliyoruz. Şu an engel yok işte gelsin keyfi diye beklemedeyiz🥰
Pltdagliesma ipek2017 ben şeker yüklemesi yaptım diye pişmanım çünkü sıvımın fazla olması hep şeker yüklemesi yüzünden normalde şeker tüketmeyen Bi insanım şeker yüklemesi yaptığımdan beri hem ödem oluştu hemde sıvım fazla ve şuan hiç bişey yiyip içemiyorum doktorum yasakladı
Taze_gebe Pltdagliesma aa doktor da böylr mi dedi 😱 ya da başka doktora gittiniz mi yani 1 kutu içecek mi yapmış bunu 🤯
Pltdagliesma Taze_gebe doktorum değil başka doktordu bana şeker yüklemesi yaptıran kendi doktorum da yükleme mi yaptın dedi evet dedim sıvın fazla dedi
Sema-2021 Taze_gebe teşekkürler bende dediğinizi yapayım inşaallah benim de iyi olur Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin umarım burda doğumunuzu da yazarsınız beklerim😊
ipek2017 Kızlar merhaba bugün başka bir doktora muayene oldum o da iri bebek dedi ama suyu normal dedi. Her gün değişkenlik gösterebilir suyu sabit durmaz dedi . Dahiliye doktoruna da göründüm o da şeker takibi önerdi birde meyve ekmek makarna vs biraz azaltmami söyledi. Suan sıkıntı yok bir hafta sonra ikisinede kontrol var .