Sema-2021 ilk ay tatlı tamamen yasaktı.
Meyve olarak muz gibi şeker oranı yüksek olanlar, kuru incir vs yasaktı.
Her öğünde yoğurt/ayran ve salata mutlaka vardı.
Sebze yemekleri ölçü olarak 6 yk.
Pilav varsa ekmek yok.
- ay meyveler serbest kaldı, meyveyi kahvaltı ve öğle yemeği sonrasındaki ara öğünlerde yiyordum, yanında çiğ ceviz badem veya fındık ile.( Şekerini dengelemek için sütle de olur)
- ay haftada bir sütlü tatlı hakkı verdi. Hakkımı Dondurmadan yana kullanıyordum.
Tam buğday unu ile evde yapılmış pizza (1dilim), kahvaltıda 2 poğaça hakkım vardı.