Saracs benimde 30. Haftada nst de sancim cikti yatisim yapıldı ciger gelistirici yaptilar 2 gun hastanede kaldim o sirada kahverengi leke de gelmisti.. sancılar geçince cikardilar ama bir kac gun sonra kontrole gel dediler.. bir kac gun sonra gittigimde yine sanci cikti ilac kullanmama ragmen.. acıkligimda artmisti bir oncekine göre.. ikiz oldugu icin duramazlar beklersek kaybedebilirsin diyerek ameliyata aldilar beni apar topar