32 haftalık ikizlerime hamileyim sancılarım cıkıyor hastaneye yatırdılar ilacla kontol altına aldılar sancılarım azaldı ama bu sefer de kahverengi lekelenmem geldi 1 cm faln da acılma var başına böyle bişey gelen var mı acaba. Bi kac hafta da durabildimi bebekler. Cvp verirseniz sevinirim