Tugbadeniz1 1 gece önceden belimin alt kısmına bir ağrı girdi ve o gece sabaha kadar kanamam oldu sabah kalktığımda doktora gittik yatış yaptılar 2 cm de acikligim vardı benim belimin ağrısı git gide arttı ertesi gün 10 gibi yürüdüm biraz hastanede sonra yatağa yattım 1 dk geçmeden suyum patladı direk doğumhaneye gönderdiler her ağrım geldiğinde ikindirdi her ikindigimda acilmam 1 cm arttı en son sanırım 8 miydi 9 cm mi ne olunca ikinmayi kesinlikle bıraktırma dan ben tamam diyesiye kadar devam et dedi onlar yönlendiriyor zaten ben çok zor olacağını tahmin etmiştim ama o kadarda değilmiş yani şöyle söyleyeyim sanciyi çekmek daha zordu benim için :)Rabbim herkese kolaylık versin