Kyhan ıkınma asadinsizin elinizde bile değil nasıl desem öyle bir geliyorki zaten ikinmada yapamiyorsunuz .. mesela şöyle duaunun karın ağrınız var ama böyle hani kabız da olmuşsunuz ama arkası ishal öyle bir geliyor ikiniyorsun hıh aynı hoyle birşeydi . Hatta doğumda tuvalet olayım oluyor ebeler hiç demiyor bile bende olmuş farkında değilim ebe gazlı bez ile sildi çünkü normal yani ıkınma da olması