Kimseye anlatamıyorum buraya yazmak istedim 😭🥺normal doğumla ilgili bir kaç şeye şahit oldum ve o günden beri normal doğuma karşı korkum var yapamayacağımı anladım, bebeğimi tehlikeye sokmam istemedim ve sezeryan olmak istedim.
Yarın sezeryan olacağım halde çok kötü durumdayım ve çok üzgünüm sebebi ise kaynanam.
Yarın için plan yapıyorduk daha her şey ayarlanmış, bana dediği şey.
Sezeryan oluyon, sende normal doğum yapacak göt yok, bilmem bu bile doğurdu sen doğuramıyon banane ya banane ondan bundan 😭😭
Normal yapmıyon ki anneliği anlayasın bilmem ne
Bunları duydum öyle kötü oldum ki, hiç bir şey demiyi kendimi balkona attım ve ağlamaya başladım 🥺😭çok kötü oldum eşim yanıma geldi ve ona söyleme sus dedim.
Kendisi bana destek oldu banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ve odama geçtim.
Ama neden ya neden, sezeryan olunca anne olunmuyor mu ya! Of
Bunca normal doğum yapıp da bebeğini çöpe atan var belki, bırakıp giden var onlar anne oluypr da.
Biz mi anne olmuyoruz 😭tabiki onların demesiyle olmuyor bunlar biliyorum ama yine de insanın aklında kalıyor o cümleler.
Kusura bakmayın size yazdım ama gerçekten içimde tutamazsın.
Bana yarın için dua edin lütfen çok stresliyim