Drf ben daha once 23 haftalik erken dogum yaptim bebegim 2 saat sonra vefat etti. Cok kötü günler gecirdim acısı hala icimde. O zaman midyattaydik orda bi doktora gidiyordum. Kimse nedenini anlamadi kanamalarim basladi 23.haftaya gelince dogdu bebegim. Sonra mardine taşındık tekrar hamile kaldim. burda sahin beyi onerdiler. Sahin hocaya durumu anlattim beni Diyarbakır da riskli gebelik uzmanina yonlendirdi. O bir baksın dedi. Meger rahimicimde enfeksiyon varmis ilk bebegimi ondan kaybetmişim. Bu hamileligimde antibiyotik tedavisi ile enfeksiyonu kuruttuk cok şükür. Diyarbakırdaki doktor mükemmel bir doktordu. Derdime çözümü o buldu. 3 defa ona gittim sıkıntılarım bitince sahin beye devam ettim. Olurda gitmek isterseniz Diyarbakır da perinatoloji uzmani dr. Ece Öcal