Drf ben kese yi görmeye gittiğimde rahim şeklini beğenmedim dedi kalp atışına gittim kalp şeklinde gibi dedi 3 hafta sonra gttiğimde kalbi durmuştu rahim filmi çektirdim kesin kalp şeklinde olduğu ortaya çıktı ameliyat oldum tekrar düzelmiş mi diye bakıldı ve düzelmişti sonucunda … Tedavi olarak düşük için değil de ameliyat olduktan sonra 6 hafta östrojen hormonu kullandım tek tedavim buydu ameliyata ek …
Doktor kendisi anlattı arkadaşının da rahimi kalp şeklindeymiş düşük yapmış sonra onda da kalp şeklinde rahim çıkmış ameliyattan sonra hamile kalmış ve çocuk doğmuş