marbling10 ben bundan önce 11. Haftamda bebeğimi kaybettiĞimi öğrendim bir oğlum var aynı onun hamileliğinde yaşadığım sorunları yaşıyordum mide bulantısı koku hassasiyeti uyku sorunu ama düşük yaptığım hamileliğimde bu belirtiler çok çabuk kayboldu çevremden hep her hamilelik aynı olmaz diye yorum aldım haliyle hiç yaşamadığım ve bebekte küçük olduğu için hareketlerini takip edemediğim için bu yorumlar banada mantıklı geldi ama bir gün gaz sancısına benzer bi sancıyla uyandım umursamadım gaz sancısıdır dedim gün içerisinde evimin işini yaptım temizlik falan filan gece saat 12-1 civarı lavaboya gittim ve kahverengi bir akıntı geldiğini farkettim iç çamaşırıma sonrası eşime soledim hastaneye gittik ve doktor bebeğimin 3 hafta önce kalbinin durduğunu söyledi 3 hafta ben o şekilde durmuşum sonrasında taşlar yerine oturdu onca belirtinin bir anda kaybolması falan suan aynı şeyleri yaşasam tecrubeli olduğum için anlarım ama Allahım banada kümseyede yaşaymasın