Arkadaşlar merhaba, burada bazen üzücü postlar görüyorum. “12. Haftamda gittim bebeğimin kalbi 9. Haftada durmuş” ve buna benzer kayıplar. Böyle şeyler yaşayanlar sonrasında herhangi bir belirtinin farkında oluyor mu? Mesela kaybı bilmeden bir belirti yaşayıp onu bir soruna bağlamayan ama kayıp neticesinde demek ki bundan dolayıymış diyenlerin yorumlarını bekliyorum. 11. Haftadayım henüz kontrole 1 hafta var ama daha önce 2 kaybım (farklı haftalarda ve şekillerde) olduğu için daha fazla merak ediyorum sanırım.