Isyerinde cok fazla yerleri sildim esnek çalışamayan dolayı tekim ve hamam böceği görünce huylarım heryeri sildim eğildim biraz 13.haftadayim şuan belim ,karnim kasiklarim agriyor,cocuk asagiya inmiş gibi :(Otobüse zor bindim dizlerim bükülmedi sizce bidaha temizlik yapmasam mi cok korkuyorum şuan:(düşük riskinden de yeni kurtulmuştum progestani bırakmıştım,tekrar alsam mi