Nigli123-35 Yasemin_in68 tesekkur ederim canım… bende 2 hafta üst üste giricem en azindan netlesmis olur belki biseyler 🙏
balkiz12 Taze_gebe açılır ya açılmazsada zaten sezeryan olur banada dedi ama benim sancım başladı 39 da suni açılmasını kolaylaştırıyo zaten
Taze_gebe balkiz12 sancı hiç gelmezse suni istemiyim diyorum saaçma mı 🧐 sancı hiç olmazsa ve açılma da olmazsa suniye bulaşmıyım diyorum🥴
Puffymom Nigli123-35 ben de bir hafta arayla aynı doktor tarafından yapıldım ama birşey olmadı. Gerçi doktorum nazik davrandı
Nigli123-35 Puffymom evet genel olarak cati muayenesinin dogumu hizlandirmadigini anlamis oldum 😊 bende yaptirabilirim hem kafamda dahada netlesir… tesekkur ederim 🙏
balkiz12 Taze_gebe suni de zor ama normal doğum şansın varsa bence normal yap sezeryan zorunluluk durumu
Taze_gebe balkiz12 şu an 38-3üm açılma yok yumuşama var dedi. 3. Nst ye girdim biraz ağrın çıkmış güzel dedi bi hafta içinde ilerleme olur mu bilmiyorum çarş kontrole gidicem😫