Kızlar bilgilerinize ve tecrubelerinize ihtiyacım var. Ben hem özele hem devlete gidiyorum. Ama dogumum devlette olucak. Suan 34. Haftamdayım. Özeldeki doktorum 37. Haftada çatı muayenesi yapalım dedi. Bugun gittigim devletteki doktorum da 38. Haftada catı muaynesi yapalım dedi. Şimdi benim ne yapmam gerek. Üst üste bakiliyomu dogumu tetiklicek bi durum olur mu… fikirlerinize ihtiyacım var.