Yaseminkaya bende hissetmiyorum canim lavobaya bi gidiyom camasirimin ortasi hep islak sanirsin hic gitmiyon zaten lavobadan cikamiyoz.2 yada 3 hafta oluyor.Lavobadan ciktim geldim oturdum bacagimda biraz ayirik gibiydi afedersin ilik ilik bi su geldi camasirim nerdeyse hep islakti.Korktuk suyum geldi sandik gittik suyum filan gelmemis bebekte iyimis.İdrarin kacmistir dedi tam yapmamissindir filan eger suyun gelse devami olurdu bacak arandan gelirid filan ondan sonrasinda alistik zaten islakliga