Yaseminkaya Herkesin durumu bir olmuyor, acil servise bu gece gidin, bir şey yok derlerse sabah da kendi doktorunuza gidersiniz. Erken doğum riskiniz de varmış, en ufak bir belirtide, değişiklikte bile, vakit kaybetmeden doktora muayene olun.
İnşallah önemli bir şey değildir ve miadında, sağlıkla doğum yaparsınız, inşallah.