Gunes_84 Belgin3653 Bende 34 haftamdayım zaten doğuma pek bişey kalmadı doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyorum. Eğer yan etki yaşarsam psikolojimi bozamam kendimi geçtim bebeğime bişey olursa diye kafayı yerim.