Ben 15 haftalik hamileyim. Ciddi ilac alerjim hatta anaflaksik sok gecmisim olmasina ragmen biontech oldum. Onlarca doktorla gorustum hicbir problem de yasamadim kol agrisi haric cok sukur. Covide yakalanmaktan daha riskli oldugu dusunmuyorum asinin. Asinin gelecekteki etkisi bilinmiyorsa, covidin de etkisi bilinmiyor. Calismalar ortada. Herkes araştırmasını iyice yapip olabilir bence🍀🍀🍀