Naz_01 Masal53 çok tükettiğim söylenemez aslında ama ekmek çok tüketiyorum sanırım ondan benim şişmem
Portakalgeliyor Masal53 karşımda bağırdığını el kol haraketi ile minikleri 😂😂 yanımda olsan gösterirdim böyle zor oluyo
Eski9 Masal53 napalim yapacak birşey yok 😁 millet 30 kg alıyor kız çok mu pazartesi doğuma giriyorum 37 haftadayim
Konul95 İlkte doğumdan sonra şişme neki kütük gibiydim ev terliyi ile dışarı çıkıyordum doktora falan 😄 şimdi öyle olmayayım diye dua ediyorum 😄
Mervee5959 Masal53 oo ayaklarım palet gibi acıyor üstleri valla ellerimde başladı bir haftadır şişmeye nerden patlıcam merak ediyorum 😃
FibaPlus 40.haftaya girdim 35 36 numara olan bebecik ayaklarım 38 39 olarak toynağa dönüştü iyiki yaz geldi de terlikler var 🙈 😀
Yumurcakk Masal53 sen de 36 haftalık olan bi anneydin sanırm😂tekmuz anası ben ayaklarımla vucudumu hep aynı ızzada tutuyorum sarkıtmıyorum koltuktan sizede tavsiye ederim😂🥰 çok işe yaradı